Tuesday, May 8, 2012

alahai sakitnye..

salam...kesihatan yg lately sgt2 terganggu smpi I always M.c i dunno what wrong with my body..become weak day by day..but i have to be more stronger because I easy to fall..owh ya !there is no secret lover in my heart because he's gone soi'm tryng to cheer up day by day..seriusly a big thanks to my gulrsheart and all for supporting yg bg smangat kat fb,twitter and also bbm thank you a lot lah..even kite ta knal each other but u guys still sudi nak cheer me up...for this moment I just can stay strong to face it all..rindu nye nak balik umah family..tp ta lepas sbb tuntutan kerja..in other entry sheila akan update psl kerja sheila okay..till then

let picture do their talk ;)


ubat yg harus ditelan belum cmpur yg baru dpt lagi



bile sakit mesti kena layan kehendak kan?so teringin nak makan hot and roll chicken and cheese :)


sbenarnye mls nak bgtaw tp sbb memg lauk ni jd idaman have to tell lah..ini adalah belut goreng lada..BELUT?ye lah belut..jgn nak trkejut sgt lah kan :)


muka yg sedang beransur baik dan sembuh


muka bahagia dpt tgk bunga sbb bile tgh sakit ni..kdg2 tgk bunga jadi segar jugak..thanks to girls


alhamdulillah..much better now..da boleh hangout dgn girls lagi..sgt best...


p/s happy birthday to my beloved boyheart Maisur for 21 years old..may god bless u semoga cepat tinggi..huhu...next entry insyallah about him ;)

No comments:

Post a Comment