Wednesday, May 9, 2012

happy belated birthday to both my boyheart ;)

halao...
special entry for my superbass sbenarnye lme da planning nak skali kan entry this time utk dua org manusia ini..memandangkan birthday diorg pun takde lah jauh sgt nak dijarakkan..so i decide to sekali kan ajek dedication yang tidak seberapa yang dikarang khas oleh si gadi comel..jgn tnye spe gadis comel sbb jwpnnye adalah saya ! hahahaha..jelly eh?

selamat hari jadi yg ke *teet*.semoga panjang umur murah lah rezeki kamu..saya selaku adik merangkap madam besar kamu mendoakan segala yang terbaik untuk kalian..amin..mls nak taip lebih sbb korg tahu aku ni memg pemalas..jgn kutuk ! aku ketuk dua2 ekor kang ! 


kalo ikut kalendar si panjang ni @ amin husaini punyer birthday dulu on 30 March 2012..so happy belated birthday my superbass..hewhewhew..



utk birthday bantut @ mohd maisur fitri ni plak on 9 May 2012.. happy birthday again



















sedikit ucapan dari gegurl comel untuk kalian berdua..hope like it..hewhewhew..aku rse fake giler buat cmni..hahahaha..owh ya ! rmai yg slah sangka dgn frienship kami ingin DITEGASKAN !! kami hanya berkawan and both of this guy pun da ada gf...*untunglahhhhhh*
okay my boyhearts ! me love our friendship and u guys !

p/s : me without frens just like foot without shoes but me without family just like body without shirt and pants..



No comments:

Post a Comment