Sunday, April 1, 2012

my super duper

maaflah dik non..ta dpt nak update blog ni ha..seriusly kepenatan dan kesibukan melanda diri..by the way entri ni pun sheila update day by day..last lepas stakat ni jek..very unproductive person haa..okay my bad..korg kena lah paham..aku ni pling masalah dgn pengurusan masa..so ikut suka hati aku je ni sbenarnye..hahahaha..

secebis nukilan buat insan tersyg..

 hari pertama saya lahir didunia dengan benih yang disemai oleh ayahanda dan bonda..menjalani kehidupan bersama kekanda yg dikasihi..diselami kasih sayang yang diberikan oleh ayahanda bonda...sejuta kesyukuran dipanjatkan kepada ALLAH s.wt kerana dilahirkan kedunia bersama keluarga yang tercinta..

without him i'm nothing
without her i'm lost...
berada dalam dakapan kalian walau seribu tahun pun..aku takkan risau kerana kalian adelah anugerah yang paling aku sanjung..semoga kehidupan kalian diberkati kerana telah mendidik kami adik beradik tanpa cacat cela..insyallah...

okay sbenarnya ayat pun ta mampu nak bgtaw korg mcmane sygnye aku dgn parent aku..tp aku sure korg pun syg kan parent korg kan..ade sb knape sy post kan entry nihh..sbb nye my dad da bg hadiah yg bermakne untuk i..so memudahkan perjalanan seharian i as as practical student..okay..till then goodbye ;)


            okay...fyi..i da cut my hair..(T_T) mental yg kuat sgt diperlukan untuk keberanian ini...so tlg jgn ckp pape lg..sbb sheila da nekad untuk ptong..

                                                  

 hope u guys okay with it..kalo ta okay pun da ptong da..so nothing to regret lah kannn..




p/s have to admit that i am daddy daugther ;)

No comments:

Post a Comment