Monday, March 26, 2012

KOSONG

halao..ape hal plak sheila ni pkai title kosong untuk entry die nihh?ape yg kosong?okay..cbe kejap sume org..rileks lah..nak citer lah ni..okay..utk 3 minggu kbelakangan ini..adakala terdetik jugak hati ini rasa KOSONG..tetapi jadi kuat bile pikir secara mendalam dan jauh sbenarnye hidup ni tak pernah kosong..kite je sje2 buat kosong.kalo nak diikutkan semua org hati die kosong..yg ade darah and urat saraf*aku pun ta sure psl menda ni hope betul lah kan*.okay the next is kdg2 kita memg kena berdiri di ats kaki sendiri..and menda yg aku blaja smenjak bermenjak nih..bkn ayat touching lah tp kesedaran sendiri..kannn..kita takkan tahu bile kita sedia slagi kita tak mula melangkah...slalu mintak org paham keadaan kita tp kita pnah plak paham keadaan org lain kan?so moral of the story..aku sedar yg aku perlu BERDIKARI..aku tahu aku takkan kosong selagi ALLAH s.w.t and family besides me..also friends..thanks a lot..ohh yes2..br teringat..baru2 nih dpt jmpe kwn2 PLKN yg sgt da lme ta jmpe..okay..thanks korg sbb sudi buat kat kuantan even lepak skejap jek..korg still okay..sorry sgt that night too busy..hewhewhew..thanks to cherry,ct,zulaikha, and yg lain..


sedikit ayat untuk mereka yang menghentam..semua org ade buat silap and aku pun even kau pun tp bkn brmakne kau suka suki nak hentam org..aku tak ckp aku tak suka hentam org tp ayat tu biarlah nmpk kematangan.and untuk umur yg cm skang ni eloklah gunakan ayat menasihati bukan menghentam..okay?da lah..jgn marah2..buruk bebenor rupenye...


p/s sje je ltak gmba tuh bkn nak menunjuk just nak bgtaw bile rse kosong dgr lah lagu najwa latif:kosong or tak pun akon : against the grain :D

No comments:

Post a Comment